Ouderavond was groot succes!

Met grote tevredenheid kijken we terug naar onze eerste ouderavond van dit schooljaar (2018-2019), die op dinsdag 9 oktober plaatsvond. Tijdens deze avond spraken docenten en schoolleiding zowel nieuwe als bekende ouders toe om ze te verwelkomen op het Cornelius Haga Lyceum, en ze te vertellen over de nieuwste ontwikkelingen omtrent de school.

De school is blij te mogen zeggen dat verreweg de meeste ouders zijn langs geweest. Na enkele organisatorische updates gingen de ouders met de mentoren/coaches van hun kinderen mee om klassikaal kennis te maken en te praten over het onderwijs op onze school. Zo kregen ouders, verzorgers en mentoren/coaches de kans elkaar aan het begin van het schooljaar te leren kennen en elkaar te woord te staan. Met de sympathieke en sterk betrokken ouders die onze school rijk is blikken we terug op mooie gesprekken vol goede tips en adviezen die we elkaar over en weer hebben mogen geven, om de schoolcarrière van de leerlingen succesvol te laten verlopen. Opvoeden en ook opleiden doen we immers samen. Goed overleg is daarin essentieel.

Het Cornelius Haga Lyceum bedankt alle ouders/verzorgers voor hun aanwezigheid en actieve deelname aan de avond.

Opdat er nog vele mooie bijeenkomsten moge volgen.