Het Cornelius Haga Lyceum maakt gebruik van het leerlingeninformatiesysteem SOMtoday.

Ouders en verzorgers hebben hier toegang toe. Zo kunnen zij onder andere de behaalde cijfers inzien, welk huiswerk er is opgegeven, wanneer er wordt getoetst enzovoort.

Klik hier om naar SOMtoday te gaan.

SOMtoday-leerlingen

Leerlingen hebben toegang tot SOMtoday. Zodra leerlingen zich bij ons inschrijven, hebben ze ook de beschikking over een e-mailaccount. Dit e-mailaccount bestaat uit het leerlingnummer gevolgd door @hagalyceum.nl. De leerlingummer is ook de login voor SOMtoday.

Leerlingen ontvangen de inloggegevens voor het portaal van SOMtoday via dat e-mailaccount.

• Inloggen mail leerlingen:
    www.office.com
    Gebruikersnaam: 123@hagalyceum.nl
    Wachtwoord: ……..
SOMtoday-ouders

Alle ouders/verzorgers die al inloggegevens hadden, kunnen dezelfde inloggegevens een volgend schooljaar blijven gebruiken. Ouders van nieuwe leerlingen krijgen aan het begin van het schooljaar de inloggegevens voor het ouderportaal per e-mail toegestuurd.

Indien het wachtwoord wordt vergeten kan men klikken op ‘wachtwoord vergeten?’. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd. Vervolgens kan het tijdelijke wachtwoord aangepast worden.