Het Cornelius Haga Lyceum is aangemeld bij schoolkeuze Amsterdam en volgt daarmee de kernprocedure zoals die geldt in Amsterdam. De kernprocedure is een serie afspraken die zijn gemaakt tussen de Amsterdamse schoolbesturen en de gemeente Amsterdam om de overstap van basisonderwijs naar de middelbare school te reguleren.

Meer informatie over de overstap van Amsterdamse basisscholieren naar het voortgezet onderwijs, kunt u hier vinden: https://keuzegidsamsterdam.nl/

Voor meer informatie over Cornelius Haga Lyceum kunt u tijdens openingstijden altijd bij ons langskomen. U kunt ons ook mailen op info@hagalyceum.nl of bellen naar 020 3053828.

Wil jij graag bij ons op school komen? Vul onze naam dan in als nummer 1 op het formulier dat je van de basisschool hebt gekregen.

AANMELDEN

Hieronder vindt u het Word document van het aanmeldformulier. Dit is voor Amsterdamse kinderen géén officiële inschrijving, maar we stellen het zeer op prijs als u als ouder/verzorger deze alsnog invult en bij ons op school inlevert. Als u hier moeite mee hebt dan ben u ten alle tijde welkom op locatie Naritaweg 30 om deze samen met ons in te vullen.

Zij instromers

Kom je van een andere school en wil je je bij ons inschrijven dan ben je van harte welkom om het aanmeldformulier in te vullen. We dienen dit wel te toetsen en daarvoor dien je een aantal gegevens mee te sturen. Maak een duidelijke scan of foto van het volgende en stuur deze per email op naar info@hagalyceum.nl:

• Paspoort,
  • Burgerservicenummer,
  • Rapport
  • Etc.

Aanmeldformulier 2024-2025

Woonachtig buiten Amsterdam?

Woon je niet in Amsterdam en/of valt jouw basisschool niet onder de Amsterdamse kernprocedure? Dan vul je het bovenstaande aanmeldformulier in.

Om je aan te melden hebben wij het volgende nodig:

• Het advies van de basisschool.
  • De ingevulde lijst van VO-scholen voor het basisschooladvies MAVO, HAVO of VWO
  • Een kopie van je identiteitsbewijs/paspoort
  • Een ingevuld aanmeldingsformulier (zie link hier boven)
Behandeling aanmelding schooljaar 2024-2025

Van 20 maart 2024 tot en met 31 maart 2024 is de aanmeldingsperiode van nieuwe leerlingen. Aanmelden kan bij ons dan iedere dag van 09:00 tot 17.00 uur. Uiterlijk vrijdag 29 maart om 17.00 uur moet je aanmelding bij ons binnen zijn.

In de behandelingsperiode controleren wij tot en met 10 april of de basisscholen alle onderwijskundige gegevens hebben aangeleverd. Daarna vindt matching (en eventuele loting) plaats. Iedere aangemelde leerling krijgt een gesprek met onze schoolleider en zorgcoördinator. De ouders/verzorgers dienen hierbij aanwezig te zijn.