Open dag was groot succes!

Open dag van 26 januari 2019

Met grote tevredenheid kijken we terug naar onze eerste open dag van dit kalenderjaar (2019), die plaatsvond op zaterdag 26 januari.

Gemist? Geen paniek! Zet vrijdag 8 februari alvast in je agenda. Dan is er een open avond. Lees verder voor meer informatie.

Honderden geïnteresseerde ouders en leerlingen werden rond het middaguur ontvangen door de directeur bestuurder van het CHL. Na het middaggebed begonnen de rondleidingen door het gebouw, die door niemand minder werden verzorgd dan door het aanwezige leerlingenteam!

Kinderen en hun ouders/verzorgers gingen langs de lokalen om mee te doen met biologische en natuurkundige proefjes, om proeflesjes te draaien en om voorlichting te krijgen over de vakken die aan onze school worden gedoceerd. Het actieve docententeam stond de hele dag klaar om de vele bezoekers te woord te staan.

Aan onze praattafels konden ouders terecht met hun vragen over de op het CHL geleverde zorg en extra begeleiding. Leerlingen konden aanschuiven aan de praattafel van de leerlingenraad om zo meer te weten te komen over hun rol in het succes van onze school. De schoolleiding was gedurende de dag beschikbaar voor persoonlijke vragen.

Als school zijn we erg tevreden over hoe de dag is verlopen. Er zijn ruim zeshonderd bezoekers geteld, als het er niet meer waren. We hebben vele mooie reacties mogen ontvangen. Zo schreef een van de ouders achteraf:

“Salamoe alejkoem,

Zeer succesvolle en geslaagde open dag gisteren. Nog nooit zoiets meegemaakt, geweldig gewoon. De gastvrijheid, de kundige leerkrachten, de presentaties, de oefenlessen, de organisatie en natuurlijk de geduldige begeleiders. Een pluim.”

Heb je de open dag gemist? Geen paniek!

Op vrijdag 8 februari is er van 18:00 tot 21:00 uur nog een open avond. Mis het niet!

Het Cornelius Haga Lyceum bedankt haar team van docenten, ouders/verzorgers en leerlingen voor hun inzet en dankt alle bezoekers voor hun aanwezigheid en interesse. Wellicht tot volgend jaar!

Opdat er nog vele mooie bijeenkomsten moge volgen.