Uitslag IPTO: geen onbevoegden voor de klas!

Geachte ouder(s)/verzorger(s), beste leerling, as salaamoe ‘alaikoem,

Hierbij de terugkoppeling bevoegdheidsgegevens van Integrale Personeels Tellingen Onderwijs 2018 (IPTO). Alle docenten die lesgeven op onze school zijn bevoegd en benoembaar. Er staan geen onbevoegden voor de klas (Dank aan God).

Er wordt informatie verzameld door IPTO over de omvang van gegeven vakken en het aantal leerlingen naar onderwijstype en leerjaar waaraan deze vakken werden gegeven.

U ziet hier de bevoegdheidsgegevens van het Cornelius Haga Lyceum.

Het Cornelius Haga Lyceum heeft alle gegevens met betrekking tot klas- en vak codes en de bevoegdheid van de desbetreffende docenten aangeleverd aan IPTO. De onderstaande tabel is een samenvattend weergave van de terugkoppeling van bevoegdheidsgegevens door IPTO. Als u op onderstaande link klikt, komt u rechtstreeks bij de bevoegdheidsgegevens voor het Cornelius Haga Lyceum.

Link: https://www.ipto.nl/qualifications/reports/31GM00