Uitbreiding Cornelius Haga Lyceum gestart

De eerste graafwerkzaamheden voor de uitbreiding van ons schoolgebouw zijn gestart. Volgend schooljaar krijgen wij de beschikking over acht extra lokalen, zodat we alle leerlingen in onze groeiende school goed onderwijs kunnen bieden.

De uitbreiding van ons schoolgebouw is hard nodig, vanwege het toenemende aantal leerlingen dat wij op school mogen ontvangen. Na de zomer starten we met 140 nieuwe leerlingen, wat het totale leerlingenaantal op 440 brengt. Het nieuwe schoolgedeelte zal in elk geval ruimte bieden voor acht extra lokalen. Ook komt er een aantal nieuwe faciliteiten voor leerlingen en docenten, die de kwaliteit van ons onderwijs ook ten goede zal komen inshaAllah.

Eerste graafmachines

Voor uitbreiding van het schoolgebouw was toestemming nodig van de gemeente Amsterdam. Toen het Amsterdamse College van B&W begin juli positief besloot, werd snel actie ondernomen en inmiddels zien we de eerste graafmachines op ons terrein. Tijdens deze zomervakantie zal er druk worden gebouwd. Wij kijken ernaar uit om, met de wil van Allah, iedereen in het nieuwe schooljaar in goede gezondheid en vol energie in onze nieuwe huisvesting te mogen verwelkomen.