Terugkoppeling inzamelingsactie Turkije & Syrië

adminAlgemeen nieuws

Beste ouders, leerlingen en docenten,

In de afgelopen weken hebben we op verschillende manieren geld ingezameld voor Turkije en Syrië en daar is een mooi bedrag uitgekomen! We hebben maar liefst €2500 opgehaald met onder andere het collecteren op Open Avonden, na djumu3a en met het verkopen van lekkernijen. Dit bedrag is inmiddels overgemaakt aan twee organisaties. Zo heeft Stichting IHH €1250 ontvangen om noodhulp te bieden in Turkije en heeft Stichting Rizq €1250 ontvangen om noodhulp te bieden in Syrië. In het kader van transparantie hebben wij de donatiebewijzen toegevoegd in de bijlage.

Alhamdulilaah, het is een gunst dat we samen deze bijdrage hebben mogen leveren. In deze gezegende maand vragen wij Allah (swt) eenieder die heeft gedoneerd, gebakken, verkocht, gekocht of gepromoot rijkelijk te belonen en te doen slagen in zowel dit leven als het Hiernamaals.

We kijken ernaar uit vaker soortgelijke initiatieven te organiseren en onze leerlingen actief daarbij te betrekken. We hopen op jullie voortdurende steun.

Met vriendelijke groet,
Mounira Lazrak